می پرست

اگر آتشی نیست آبم دهید... ندارید آبی شرابم دهید

می پرست

اگر آتشی نیست آبم دهید... ندارید آبی شرابم دهید

دلنوشته های یک محتضر

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶ ق.ظ

در آغوش او

بدان "یا علی" نان و آب من است
شراب من است و کتاب من است

تو ای غم مرا لحظه ای وا گذار
که امشب شب بوتراب من است

چنانی که من مدح او می کنم
عذاب الهی عقاب من است

اگر "یا علی" "یا علی" "یا علی"
گناه من است و ثواب من است،

به میزان و محشر چو وارد شوم
همین "یا علی" ها جواب من است

علی ربـه  و علی دینه ...
یقینا بدان در حساب من است

بدان "محتضر" لحظه احتضار
در آغوش او پیچ و تاب من است

 

#جلال_نصر_اصفهانی
#محتضر_اصفهانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۲
جلال نصراصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی